2012. január 31., kedd

Fényes, meleg trendi kabát,újszerű+ leggings - Jelenlegi ára: 10 500 Ft

Ezen az aukción egy fényes, nagyon meleg trendi téli dzsekire licitálhatsz. Bélése fényes szőrme, nagyon meleg.  
Plázában lett vásárolva, szerintem magyar termék( a cimke szerint) 
Újszerű, 4-5 alkalommal volt rajtam.
A szine és a fénye olyan mint a 3. képen, ahol nincs felvéve.
XXL van ugyan beleirva, ( a cimkén gyermek ruházat van irva, szerintem ezért a nagy méret) de ez kizárt, hiszen inkább M esnek mondanám, de gumis az eleje, kicsit még nyulik is az eredeti állapothoz képest.
A mellbőséget hónaljnál mértem alaphelyzetben 47 cm, kihuzva 52-53cm -re is ki tudtam húzni.
A hossza válltól 86 cm, ebben a passzé is benne van.
Kapucnija lezippzározható, puha fekete fényes szőrme díszíti.
Az öve saját anyagából, ráncolt, fém kapcsos.
Nagyon hasonlít a Mayo Chix kabátokra.
Ajándékba adok egy farmer hatású leggings-et is, téli,   mert vastag, puha thermo bélése van. Hátul a zsebnél kis fényes strassz dísziti.
Hibátlan, kétszer volt rajtam, de már sajnos nem jó rám.  
Csere nem érdekel, köszönöm.
Nézz szét a többi aukcióm között is, márkás ruhacsomagot, combcsizmát, lakk csizmát és egy másik kabátot is találsz.



Jelenlegi ára: 10 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-08 00:20
. Fényes, meleg trendi kabát,újszerű+ leggings - Jelenlegi ára: 10 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése